poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Zayn

Wraz se swoją przyjaciółką uwielbiałyście 1d, obie miałyście pośród nich swych ulubieńców ty lubiłaś najbardziej Zayna a twoją przyjaciółka Liama...
Pewnego dnia poszłyście razem do centrum aby odwiedzić tamtejszy sklep chłopaków, obie kupiłyście sobie bluzki z napisem I <3 Zayn i I <3 Liam. Poszłyście do kasy i tam się okazało że jesteście 1002 gościem w sklepie. Dostałyście obie bilet na koncert 1d i przepustkę za kulisy, byłyście zachwycone tym szybko wyszłyście ze sklepu z wyraźnym uśmiechem na twarzy.
Nadszedł dzień koncertu razem ubrałyście się w bluzki które zakupiłyście niedawno i szybkim krokiem wyszłyście z domu.
Po godzinie dotarłyście na miejsce zajęłyście miejsca w pierwszym rzędzie i razem przez cały koncert świetnie się bawiłyście, gdy koncert się zakończył twoja przyjaciółka dostała telefon od ojca niestety nie mogła ci towarzyszyć przy spotkaniu z chłopakami ponieważ jej siostra złamała nogę i musiała wracać.
Byłaś smutna ale to nic poszłaś sama i właśnie tam ujrzałaś swego  ukochanego. Niepewnym krokiem podeszłaś do niego:
-H-hej powiedziałaś z lekkim uśmiechem na twarzy
-Cześć jestem Zayn
-Tak wiem ja jestem [t.i]
-Piękne imię
-Dziękuje em może byśmy się przeszli na spacer
-Tak z chęcią
Uśmiechnęłaś się i wyszłaś z chłopakiem na spacer, dużo rozmawialiście. Zayn opowiadał ci o swoich morzeniach których jeszcze nie spełnił, o trasie z chłopakami oraz o tym jak Niall zjadł kilka razy jego śniadanie, strasznie się śmiałaś z tego pod koniec chłopak oznajmił że jesteś cudowna w słuchaniu i chociaż się nie znaliście długo to czuje że będziecie najlepszymi przyjaciółmi.
Zaśmiałaś się i powiedziałaś:
-Chciałabym aby ten dzień to znaczy ta chwili trwała wiecznie
-Ja rozumiem że ty jesteś we mnie zakochana jak większa część moich i chłopaków fanek ale mam dziewczynę i nie chce jej stracić
-Zayn ja to rozumiem i nie chce zniszczyć twego związku ale po prostu chce ci powiedzieć że bardzo lubię twe towarzystwo i chce być twoją przyjaciółką oraz spędzać z tobą dużo czasu
-Rozumiem może spotkamy się jutro
-Jeśli masz czas to tak
Chłopak uśmiechnął się i odprowadził cię do domu podziękowałaś mu za spędzony z nim dzień i weszłaś do środka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz